test

Katering SJB Easy Recipe Movie List Lil' IMAN LIL' AMIN Other Biz

5 Latest Entries

Sunday, 27 March 2016

5 lokasi perkahwinan artis terkenal dunia yang paling WIN kena terjah!

pasal ramai sangat yang kawin baru baru ni,
jadi mrs pip pun nak la juga intai intai
kalau artis terkenal tu, kawinnya di mana sih?

yang orang biasa biasa,
well kawin pun biasa biasa ikut kemampuan,
tapi kalau selebriti terkenal,
memang sunnguh luarbiasa kemampuan dorang ni T_T

p/s: jangan jeles, setiap kita ada rezeki masing masing :)
zuhud ja la pada sang pencipta,
tak perlu hasad hasad kan ...


George Clooney kawin kat Hotel Venice bersama pasangannya Amal Alamuddin ...
amboi, bukan main meriah lagi dia kawin kan, kalau selalu naik kereta mewah,
ni naik speed boat gitew ... kelassss kau Clooney , ala ala James Bond pun ada ...


Angelina Jolie dan Brat Pitt pula kawin kat tempat ni,
tema kedesaan sungguh! ... mereka bertukar vows di sebuah gereja kecil
di Chateau Miraval, Provence Perancis ....
dengan keluasan 1000 acres, sesuailah untuk jauhkan diri dari paparazzi


siapa pula yang kawin kat sini?
Kim Kardashian ler dan pasangannya Kanye West itu ...
Forte di Belvedere, villa itali yang wujud sejak kurun ke-16 ....
ok, very historical tempat ni ...
kalau nak sewa, USD400,000 sehari jer T_T


siapa la nak kawin kat tempat mcm ni?
korang jangan buat buat lupa pula,
Tom Cruise dan Katie Holmes berkahwin di sini,
di Odescalchi Castle, Lake Bracciano , Italy ...


yang ni mrs pip suka T_T
very the royal look kan ...
David Beckham kawin kat sini, Luttrellstown Castle, istana kurun ke-15
di County Dublin, Ireland ....
dilaporkan castle resort ni berkeluasan 560 acres yang penuh magika dan cantik ...

so, antara lima artis ni, mana lokasi kawin yang best?
hahaha, bagi mrs pip la kan, George Clooney kawin tu tetap palin WIN punya,
naik speed boat tu ... very the James Bond betul!

cuci cuci mata ,
nnt bolehlah korang yang nak kawin tu,
plan tempat resepsi mcm selebriti2 terkenal dunia T_T

No comments:

Post a Comment

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Mrs Pip 2017