test

Katering SJB Easy Recipe Movie List Lil' IMAN LIL' AMIN Other Biz

5 Latest Entries

Friday, 25 March 2016

Mahu bijak pemikiran? ... amalkan petua ini T_T



salam jumaat ....

ada sesiapa tak yang mahu bijak berfikir? .... tapi kalau mahu jadi bijak, bukan just ketip tangan terus jadi bijak , kena lah usaha rajin rajin kan ... apa kata kita ikut petua ni, selawat 1000x sehari, insya allah akan dikurniakan kebijaksanaan pemikiran .... mcm ? mampu tak ...???

alah, bukan kena selawat 1000x kali sekaligus, tapi kalau mampu tu lagi bagus, kalau tak mampu korang bagi 4 atau 5 kali sehari ... so kalau bahagi 4, kira 250x pagi, 250x tengahari, 250x petang, 250x malam ....

kalau bahagi 5 kali, kiranya 200x pagi, 200x tengahari, 200x petang, 200x malam, 200x sebelum tidur .... insya allah boleh jer ....

eh eh, layan fesbuk dan whatsapp boleh jer, apa kata layan selawat untuk kebaikan diri sendiri .... jom sama sama kita berselawat ...

cheers!

No comments:

Post a Comment

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Mrs Pip 2017