test

Katering SJB Easy Recipe Movie List Lil' IMAN LIL' AMIN Other Biz

5 Latest Entries

Hangat Di Lazada

Monday, 7 March 2016

Mochi betullah si lil' Amin !

lil' Amin sekarang ni semakin pandai merajuk,
sudah lah merajuk, kalau dipujuk semakin menjadi jadi
kadang kadang tu, siap ada drama airmata oiiii



lil' Amin ni bukannya apa pun, suka sangat la minta didukung
very the mochi betul anak mommy ni :(
kejap kejap mau dukung
kejap kejap mau melekat mommy hug hug


kalau tak dilayan,
mulalah menangis ...
meraung raung pun ada,
mcm kena pukul ...
mesti jiran jiran ingat mrs pip suka pukul anak , ouch!


kalau dah nangis,
panggillah berkali kali nama dia,
bukan dia kesah pon,
menangis lagi penting dari semua tu ...

"tapi kalau mommy mau dukung, Amin tak nangis lagi"

maybe mcm ni la kot lil' Amin kalau pandai bercakap
deng!


tapi mommy kalau dah puas pujuk, tapi tak lil' Amin tak layan juga ...
hurmmmmmmmmm, nampaknya kenalah mommy 'kasar' sikit kan ...
hah! tau takut kena gertak T_T
kejam tak mommy?


alah, bukan gertak kasar apapon ...
tapi biasalah kan, mommy guna ayat skema yang lil' Amin tak suka

"ok Amin, mommy bye bye go out dululah"

deng! cepat cepat lil' Amin pusing dan senyum
kemudian no more drama airmata ...


ok lah, mochi sangat anak mommy seorang ni kan,
marilah ikut mommy buat kerja ...
duduk sini elok elok ...
tolong mommy jawab call kalau daddy phone ok T_T


lil' Amin at the age of 15 months

No comments:

Post a Comment

Sedang Berlangsung

Sedang Berlangsung
Sponsor Bersama

Sabahan Bloggers

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Mrs Pip 2017