test

Katering SJB Easy Recipe Movie List Lil' IMAN LIL' AMIN Other Biz

5 Latest Entries

Hangat Di Lazada

Friday, 1 April 2016

Berselawat 11x setiap hari agar diri dihormati dan dihargai orang T_T



salam jumaat yang bahagia ....

korang pernah tak rasa orang sekeliling macam benci korang tanpa sebab? tak pun korang ni bukan jenis disukai ramai ? apasala eh ????? tapi kadang kadang tu, orang tak hormati kita walhal kita bukannya jahat pun dengan sesiapa .... ni mesti aura negatif banyak sangat dalam badan kot , eh ye ke? memandai la mrs pip ni kan ....

tapi, ni ada petua mudah untuk buatkan orang suka kita, hormati kita dan hargai kita .... petua senang ja,no jampi jampi segala mcm .... hanya dengan selawat 11 kali setiap hari, Insya allah kita akan disenangi ramai dan dihormati dan juga dihargai ...

11x selawat tu bukannya susah pun ... time driving boleh ja selawat, time tengah jemput anak2 balik dari sekolah, boleh jer selawat, time sidi kain, time sapu rumah ...

No comments:

Post a Comment

Sedang Berlangsung

Sedang Berlangsung
Sponsor Bersama

Sabahan Bloggers

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Mrs Pip 2017