Budak 5 tahun mati dipenggal gara gara duit

hi there, istighfar banyak2 bile terbaca Yahoo! News berkenaan budak 5 tahun yang mati dengan kepala putus! sungguh durjana pembunuh budak ni .... apa dosa budak berusia lima tahun ? kejam sangat pembunuh tersebut ...

kanak-kanak yang dikenali sebagai Edrus telah diculik pada 11 Ogos lalu di sekitar surau berhampiran rumahnya di Jinjang Utara, dan seminggu selepas penculikan, mayat mangsa ditemui berhampiran zoo negara dalam keadaan yang menyedihkan, badan mengurai tanpa kepala dan kaki tangan diikat !

difahamkan, penculik yang disyaki bukanlah orang lain, seorang lelaki berusia 26 tahun bekerja sebagai mekanik , iaitu abang tiri ipar mangsa tersebut (step brother-in-law) , dan difahamkan salah satu teori kenapa mangsa diculik ialah persengketaan wang dengan keluarga mangsa.

grrrrrrrrrrr, marah dan benci serta perasaan sedih bercampur baur dalam diri mrs pip ... sungguh berita seperti ini sangat menyedihkan dan menakutkan ... people nowadays semakin kurang rasa KEMANUSIAAN ... he is just 5 years old dude, and you are 26 years old! how come you have no MERCY? ....

apa yang kau akan rasa kalau kepala kau kena penggal, dibuang di hutan, sambil kaki dan tangan diikat? ....

sumber asal https://sg.news.yahoo.com/money-matters-led-boy-brutal-death-cops-231500679.html


terrorism has no place in Islam.
terrorism has no place in Islam.

kepada keluarga mangsa, semoga kalian semua dilimpahkan rahmat oleh Ilahi, dan semoga kalian tabah menghadapi ujian berat ini.

innalillahi wainna lillahi rojiun.

sad.

Post a Comment

0 Comments